Thursday, August 10, 2006

今日的狀況算是還好的啦

今日工作超忙ㄉ, 一會要跑產線,一會要VNC(remote log in) 然後還要照顧線上的SAMPLE...
今日的英文課感覺有點小忙,今日有presentation, 我和大家分享個一首蠻雋永的歌

I WON'T LAST A DAY WITHOUT YOU
我不能一天沒有你

Day after day
日復一日
I must face a world of strangers where I don't belong
我必須面對一個我無法感到自在的陌生人世界
I'm not that strong
我沒有那麼強悍
It's nice to know that there's someone I can turn to
很高興知道我有個人可以投靠
Who will always care
那個人永遠會關心
You're always there
你永遠都在那裡

*When there's no getting over that rainbow*
當我無法跨越那彩虹
When my smallest of dreams won't come true
當我最微小的夢想都無法實現
I can take all the madness the world has to give
我可以承受這世間所有的瘋狂
But I won't last a day without you
但我不能一天沒有你

So many times
有太多次
When the city seems to be without a friendly face
當這個城市似乎沒有一張友善的臉孔
A lonely place
一個寂寞的地方
It's nice to know that you'll be there if I need you
很高興知道只要我需要,你都會在那裡
And you'll always smile
你永遠會帶著微笑
It's all worthwhile
這一切都是值得的





Touch me and I end up singing
輕輕碰觸我,我就會開懷高歌
Troubles seem to up and disappear
所有的煩惱似乎全都煙消雲散
You touch me with the love you're bringing
你用你所帶來的愛感動了我
I can't really lose when you're near
當你在我身旁,我不會真的失落

If all my friends have forgotten half their promises
如果我所有的朋友都忘記了他們一半的承諾
They're not unkind
他們並不是不好
Just hard to find
只是難找
One look at you and I know that I could learn to live
看你一眼,我就知道自己可以學會存活
Without the rest
不需要其他所有人
I found the best
我已經找到最好的

No comments: